FANDOM

To fanowska gra Pawel1631. To RPG przypominające Epic. Gra wykorzystuje technologie Telepods. Można też kupić użycie postaci i użyć, go w poziomie. Gra jest wykonana w animacji 3D.

FabułaEdytuj

Fabuła opiera się, że jajka skradziono New Flock! Ptaki próbują je odzyskać, ale napotykają się na niesamowite przeszkody: piratów, umarlaków, zaginioną straż królewską świń, czarodziejów, jaki i zwykłe świnie! Mamy od razu całą New Flock i możemy wybierać im bronie!

HistoriaEdytuj

Film zaczyna się spokojnie. Ptaki pilnują jajek i oddawają się swoim hobby. W tym samym momencie King Pig mówi, że albo zje jajka, albo zje Świnie Kucharza. Kucharz przestraszony mówi, że przyda się mu pomoc i idą do Świń Czarodzieii rządzący naturą, ogniem, lodem, blyskawicami i życiem po za grobowym. Tam ci odpowiadają, że tester wynalazków - Piegowata Świnia ma niebieską krew. Jego przodek, Prince Porky był świńskim bohaterem. Świnia Kucharz rekrutuje Piegowatą Świnię i z Zwykłymi Świniami (uzbrojonymi w prymitywne bronie) rusza na jajka. Świnie Czarodzieje powiedzieli, również, że przodek Kucharza Świń, był wygnanym z królestwa świń czarodziejem i, że prawie zdobył władze nad świniami, gdyby nie Prince Porky. Mimo to zrekrutował go, ale miał złe myśli, kiedy ukradł jajka potajemnie i wyrzucił piegowatą świnię w dal. Ptaki są zrozpaczone z powodu ukradzionych jajek. Po drodze znajdują zaginiony świński loch. Kiedy są w nim skrócić podróż, przez wyspę niechcący Milenium Speeder naciska płyte na ziemi. Uwalnia on szczątki rycerzy świń i Wiz Piga. Okazuje się, że loch jest ślepą uliczką i New Flock wraca. Jednak tam Świnie Rycerze ożywiają, a kiedy oni opuszczają loch Wiz Pig też się przebudza! Dalej gdzie przepływają przez wielki odstęp wody i trafiają na jakąś mało zarośniony ląd. Znajdują tam zaginione lotnisko świń i kolejną, ale o dziwo już uruchomioną. Raptem dochodzi przeciągły krzyk z ziemi pod lotniskiem jak i w innych miejscach: na pustynii, W środku morza, z nawiedzonego statku piratów, z dżungli, z świątyni bambusa, z lodowej góry, z piramidy i z lochu. Przerażone ptaki próbują jak najszybciej dotrzeć do miasta świń, ale lotnisko ożywia się i powstają piloci! Ptaki walczą, ale ich przedmioty są słabe! Raptem przylatuje Potężny Smok, zabiera New Flock i niesie ich do swej jaskini. Tam daje im superanckie bronie i tarcze, oraz daje im misje zabicia tych co kiedyś zabito. Inaczej wrota Jaskini Przeznaczenia się nie otworzą i nie odzyskają jajek. Najpierw ruszają na lotnisko, by ukraść samolot i dotrzeć na pustynie, oraz znajdującą się piramidę. Piloci nie są przyjaźnie nastawieni do ptaków i je atakują. Bronie Potężnego Smoka dobrze sprawdzają się w walce i zostają tylko 3 najważniejsze tam świnie: Wielki Pilot i dwaj najwierniesi piloci. Po chwili jednak zostaje tylko Wielki Pilot. Pawel1631 Bird wierząc w swój ogromny miecz tak mocno uderzył przeciwnika, że aż go jednym ruchem pokonał. Ptaki odlatują balonem. Uradowani lądują na pustyni, gdzie świnie pustynii już czekają by ich zabić. Do nich dołączają kowboi i świnia szeryf. Świnie pustyni są już trudniejszymi przeciwnikami niż piloci, ale z szybkością pokonują pustynnyc wrogów. Zostają dwaj kowboi i szeryf. Kowboje atakują lassem, by złapać ptaki, ale New Flock to wykorzystuje i wiążą świnie w ich lassach. Świnia Szeryf walczy zacięcie karabinami i gwiazdą, ale dzięki szybkośći Milenium Speedera i wagi Kazura udaje się odeprzeć atak. Ptaki już widzą piramidę. Bronią ją Mumie! Dzięki lassom kowboi udaje się je przywiązać do piramidy nieumarłych i wejść do środka. Wnętrze jest puste ale słychać hałasy. Ku Kuryk rozpala ogień i dzięki niemu widać chordy mumii z Faraonem na czele. Ptaki przegrywają i trafiają do niewoli. Ku Kuryk jednak znowu rozpala ogień na łańcuchach i tak uwalnia New Flock. Nowa walka będzie walką podjazdową. Ptaki się rozdzielają, robią szeszore i przzechodzą w inne miejsce i znowu szeszora. Kiedy już pokonali wszystkich oprócz faraona, władca mumich sługusów oznajmił, że póki go nie pokonają mumie będą się odradzać. W tem mumie powstają, new Flock niszczy Faraona, a mumie znów padają nie tknięte tym razem. Ptaki chcą iść na dżunglę, ale zostają zaatakowani przez piratów! Piraci bombardowali i mieli zamiar zabić ptaki kulami armatnimi. Dżungla przez to wydawała się daleka. Kapitan zwrócił się do jednego, którego nazywał Smutje, by leczył jak najwięcej piratów. Smutje spełniał prośbę. Co New Flock kogoś pokonało Smutje go leczył. Ptaki postanowiły zniszczyć Smutjego najpierw, jednak piraci nie byli zadowoleni z tego pomysłu. Piraci zostali zgmieceni, a Smutje razem z nimi jednym ciosem wspólnego ataku. Kapitan i jego brat Czerwonobrody zaczeli szalenie walczyć. Nie mieli nic do stracenia, oprócz życia, które tak kochali. Walka była długa, ale udało się pokonać kapitanów bliźniaków. Ptakom udało się zatsumować do brzegu i rozbili obóz, żeby spędzić tam noc. Jednak nie wiedzieli, że są obserwowani. Dzikie Świnie już czychały! Szykowali strzałki, wojska i pióra. Kiedy już mieli zaatakować ich przyszło ich większe wsparcie, Witch Doctor z chordą wojowników (Brawlerów). Atakują ich i bezbronne ptaki ograbione z broni i ognia trafiają do niewoli. Dzikie Świnie zaczynają ich gotować na ruszcie, a Ptaki dostają szansę na uwolnienie. Nawiedzony statek pod wodzą Nieumarłego Kapitana chcę zabrać do niewoli dzikie świnie!

RozdziałyEdytuj

Wkrótce!