FANDOM

Chmuraśny Ptak
Chmuraśny ptak
Gatunek chmuroptak
Płeć brak
Siła brak
Pierwsze wystąpienie Angry Birds Chmurasiowo

Chmuraśny Ptak - bardzo chmuraśny ptak z angry birds Chmurasiowo (dotychczas niedostępne w sprzedaży). Hybryda chmury i angry birdsa.

Wygląd

Chmuraśny Ptak bardzo przypomina chmurę z dziobem i oczami. Właściwie to jest chmurą z dziobem i oczami. Dziób jest beżowy, dość długi i trochę zakrzywiony do dołu. Oczy są szeroko rozstawione. Ogólnie nasz bohater wygląda wyjątkowo głupio.

Umiejętności

Największą i jedyną umiejętnością Chmuraśnego Ptaka jest bycie chmurą. A i jeszcze jedno. Kiedy jest wściekły zamienia się w deszczowo-chmuraśnego ptaka i wywołuje deszcz.

Sposób na życie

Chmuraśny Ptak prawie ciągle unosi się w powietrzu. Z powodu swego pochodzenia (jest dzieckiem angry birdsa i chmury) musi przestrzegać ZCSB (zasad chmuraśnego sposobu bycia). Czasami próbuje walczyć ze świniami. Dotąd pokonał jedną (przyprawiając ją o przeziębienie).

Ulubione jedzenie

Chmuraśny ptak je chmury i tylko chmury. Właściwie to nie musi jeść nic, ponieważ sam jest chmurą (i to dość chmuraśną).

Dom

Chmuraśny ptak nie ma domu. Nawet chmuraśnego.

Rodzina

Chmuraśny ptak nie ma dużej rodziny. Jego mama - chmura, już dawno się rozpłynęła, a tata nawet nie wie, że ma dziecko. Ptak szuka sobie dziewczyny (chociaż nie ma płci, nieoficjalnie uznaje się go za chłopaka), ale dotąd nie udało mu się jej znaleźć.

Strzelanie z procy

Chmuraśny ptak słabo strzela z procy, ale się stara, a wszyscy wiemy, że liczy się podejście.

Ulubiony:

-kolor to biały

-posiłek to chmuraśna kanapka

-zespół muzyczny to podniebni bitelsi

-przedmiot szkolny to nauka o chmurach

-przyjaciel to Grey Bird, który jako jedyny idiota toleruje jego chmuraśność

Hobby

Ulubione zajęcia ptaka to nauka strzelania z procy (razem z Grey Birdsem), oraz latanie nad morzem z dużą prędkością. Za to znienawidzone czynności to kąpiel (wiecie jakie to irytujące kiedy po raz któryśtam rozpływasz się w wodzie).

Fotki