FANDOM

Legend Island
Legend Island
znana również jako Pawel1631 Island, względnie Ruby Island - Wymyślona przez Pawela1631 wyspa.

Wygląd i WarunkiEdytuj

Główny LądEdytuj

Główny Ląd na Legend Island stanowi duża wyspa, w której znajduje się całą ziemska woda. Kiedy na wyspie jest korona Gale, na wyspie pojawia się źródło nieskończonej mocy. Na tej części wyspy jest wiele różnorodnych środowisk:

  • Kraina Wiecznej Zimy - Najbardziej trudne na tej części wyspy stanowią właśnie góry w Krainie Wiecznej Zimy. Jest tu zawsze temperatury -50 stopni Celsjusza.
  • Dżungla Makarakiego - Bezkresna Dżungla w której mieszka Makaraki
  • Miasto Aedes - Dom pierwszych ptaków. Starożytne Cywilizacje w tym miejscu wyprzedzają dzisiejszą architekture
  • Pustynia Bez Życia - Pustynia z 2000 stopniami Celsjusza jest okropnym miejscem. Jedynymi żywymi tam istotami są Sępy, które jedzą to co zostało po śmiałkach, którzy się odważyli się tak daleko zapuścić.

Czarny LądEdytuj

Czarny Ląd jest miejscem narodzin pierwszych Reviensów i pierwszego mroku. Po tym jak zostało ono przegnane i zmienione w 2 małe kulki miejsce to stanowi miejsce wysypiska i wygnania różnych przestępców.

Półka SkalnaEdytuj

Legendarna półka skalna, w której jest nieskończone dobro. To właśnie to dobro stworzyło w jednej chwili baze dla bohaterów i ukryło ich przed Reviensami. Podobno, z sztytu, jak się w odpowiednim momencie skoczy z głory, można trafić do samolotu.

PołożenieEdytuj

Wyspa znajduje się niedaleko Madagaskaru. Z powodu, że była zatopiona, świat nigdy o niej nie słyszał.

HistoriaEdytuj

Podczas ucieczki przez Reviensami, Ptaki znalazły półkę skalną. Po jej dotknięciu, pióra wszystkich ptaków zaczeły się świecić i aktywowały Legend Island i przez starożytny rurociąg zaprowadził ptaki do podziemnej bazy. Kiedy Reviensi przeszli, ptaki postanowiły tu zrobić baze.