Angry Birds Fanon Wiki
Advertisement

Część 1[]

Tutaj zaczyna się historia o bardzo dobrym ptaku super birdzie. Jest to bardzo silny ptak Używa takich mocy jak np: super bum czy innych jest bardzo i to bardzo mocny . Potrafi niszczyć dużo świń. Jest odpowiednikiem większości birdów. Ale i o wiele lepszych.

Część 2[]

W tej części będzie jak ucieka. Będzie musiał szybko uciekać bo świnie będą go gonić będzie krucho super bird będzie wiał bardzo szybko. Bo musi uciec do zamku król birda. I zdobyć koronę świnie dalej go gonią. I dalej. A potem ucieka przed świniami i zdobywa koronę. I zostaje królem. Ale także zdobywa berło króla. Które włada światem Angry Birds. Jest to bardzo wielka moc.

część 3[]

Teraz musi zniszczyć wszystkie świnie. Lub więcej. Ale dzięki temu berłowi zniszczy ich tyle ile zechce to będzie dla niego dosyć trudne zadanie. I trzeba wiedzieć że będzie także następny król w następnym opowiadaniu.

część 4[]

Tu wskakuje do spiżarni nisczyć świnie. Ściga te świnie ile może dorywa 5678 świń a 678 z nich uciekło. I ściga je dalej i dalej aż dorywa 100 z nich potem dorywa troche mniej a potem traci moc i musi uciekać po więcej mocy . Lub inaczej zemdleje na miejscu.

Część 5[]

Teraz dotarł po moc i dalej ścigał świnie złapał ich kolejne 100 i+ jecze jedną. Ale jescze miał okazję dorwać króla świń.

Część 6[]

Tu znowu zaczął ścigać świnie. I znowu one go ścigały i było tak dalej aż tak dalej i tak dalej

część 7[]

Teraz znisczył świnie na drodze i dalej jechał i jechał i był na pierwszej pozycji i dostał kolejną nagrodę.

część 8[]

Tutaj już prawie koniec świnie zniknęły i świat Angry Birds został ocalony

część 9[]

To już koniec opowieści.

Advertisement