Ucieczka z Jakku - pierwszy rozdział epizodu Przebudzenie Mocy z gry Angry Birds Star Wars 3.

FabułaEdytuj

Ptasia strona Edytuj

Początkowa scenka

Widzimy jak Rey sprzedaje złom. Potem wraca do domu i ratuje BB-8 od jeźdźca bestii Lugga. Później razem ruszają w stronę miasta, gdzie Unkar Plutt chce kupić droida. Jednak Rey nie sprzedaje go. Unkar wysyła za nimi swoich zbirów.

Poziomy 1-5

W pierwszych pięciu poziomach strzelamy Rey w zbirów Unkara. W tle mamy miasto.

Druga scenka

W drugiej scence widzimy jak Finn postanawia uciec z krążownika Najwyższego Porządku razem z Poe Dameronem. Udaje im się to zrobić, jednak rozbijają się na planecie Jakku. Poe tego nie przeżywa. Finn przybywa do miasta. BB-8 przekazuje Rey, że przybysz ma kurtkę jego właściciela. Rey atakuje go. Finn wyjaśnia, że razem z Poe Dameronem uciekł Najwyższemu Porządkowi. Powiedział także, że należy do Ruchu Oporu. Po chwili ptaki zauważają szturmowców, którzy szukają Finna.

Poziomy 6-10

W następnych pięciu poziomach debiutuje Finn. Tym razem strzelamy nim do szturmowców. Tło jest wciąż takie samo.

Trzecia scenka

Nadlatują świnie Tie-fightery. Ptaki muszą uciekać statkiem. Próbują wziąć Quadjumpera, ale zostaje on zniszczony. Uciekają więc starym statkiem stojącym obok.

Poziomy 11-15

Tutaj pierwszy raz strzelamy BB-8, jednak pojawiają się tam też Rey i Finn. We wszystkich tych poziomach proca jest na Sokole Millenium, a strzelamy do świń Tie-fighterów. W tle widzimy ruiny Gwiezdnego Niszczyciela.

Czwarta scenka

Ptaki uciekają z Jakku, ale ich statek zostaje przechwycony przez ogromny krążownik. Na pokład Sokoła wchodzą Han Solo i Cheewbaca. Poznają Rey i Finna. Dowiadują się oni od Hana, że statek na którym się znajdują przewozi Rathary. Wtedy zjawia się Guaivańska Banda Śmierci, z którą Solo ma porachunki. Wychodzi im na spotkanie. Okazuje się, że jest tam też gang Kanjiclub. Obie organizacje chcą odzyskać od Hana pieniądze. Rey próbuje odciąć im drogę, ale otwiera nie te drzwi i uwalnia Rathary.

Poziomy 16-20

Tutaj po raz pierwszy gramy Hanem Solo. Zbijamy świnie z Guaivańskiej Bandy Śmierci oraz z Kanjiclub. W tle jest wnętrze krążownika. Na ostatnim poziomie mamy po dwie sztuki każdego ptaka, który pojawił się w tym rozdziale. Jest tam też boss, czyli świnia Rathar. Odbija on ptaki swoimi mackami oraz niszczy nimi kawałki konstrukcji. Aby go pokonać musimy zawalić na niego konstrukcje. Kiedy zniszczy zbyt wiele rzeczy jego macki opadną i będziemy mogli go zaatakować. Trzeba tak skutecznie zrobić trzy razy.

Końcowa scenka

Ptaki pokonują gangsterów i Rathary. Postanawiają polecieć na Takodane.

Świńska strona Edytuj

Początkowa scenka

Poe Dameron rozmawia z Lor San Tekiem. Nagle do jego chaty wchodzi BB-8. Wtedy na Jakku przybywa Najwyższy Porządek.

Poziomy 1-10

Na pierwszych dziesięciu poziomach strzelamy Szturmowcem ogniowym Najwyższego Porządku. Celami są ptaki wieśniacy, a w tle widzimy zniszczoną wioskę.

Druga scenka

Druga scenka ma tylko jeden kadr, na którym widzimy Kapitan Phasme.

Poziomy 11-20

Na poziomach 11-15 strzelamy tylko Phasmą. Na kolejnych poziomach występuje zarówno Phasma jak i Szturmowiec ogniowy. Na ostatnim poziomie mamy bossa. Jest nim Poe Dameron w swoim X-wingu. Aby go pokonać musimy zrzucić na niego konstrukcje.

Końcowa scenka

Na planetę przybywa Kylo Ren. Zabija Lor San Teka i zatrzymuje Poe. Próbuje się od niego dowiedzieć gdzie jest mapa z kryjówką Luke'a Skywalkera. Poe jednak nic nie mówi. Kylo zabiera go na swój statek gdzie go torturuje. W końcu pilot wyjawia mu że mapa jest w jego droidzie.

Treści społeczności są dostępne na podstawie licencji CC-BY-SA , o ile nie zaznaczono inaczej.