Angry Birds Fanon Wiki
Advertisement
NikogoNieZabiłaAJednakZakazana

WeedBird[]

WeedBird - To Bird z gry Angry Birds Death Mission. jest bardzo tajemniczy oraz nikt nie zna jego przeszłości.

WeedBird uwielbia jarać jara tak dużo że czasem nie wie co gada (ale to żadko ). Przez Ganje jego mózg wyeoulował i może teraz komunikować się jako medium z innymi istotami poza ziemskimi , dzięki temu szuka rozwiązania na wieczny pokój na ziemi przeprowadzając rozmowy z róznymi innymi gatunkami żeby znaleść odpowiedz

Jest on bardzo wyczilowanym ptakiem i jego celem jest zjednoczyć ludzi , zaprzestać wojen oraz sporów ,

Historia[]

WeedBird urodził sie w Mieście Mozambird gdzie rządy sprawuje okropny Król CorruptedKingBird. Prowadził spokojne życie w slamsach miasta gdy pewnego dnia Król rozdał rozkaz wysłania niepotrzebnych Birdów ze slamsów miasta zeby wysłać ich do obozu prac w Kraju Valheim ,około 80% populacji slamsów została wysłana z tego Cała rodzina WeedBirda została wysłana został on sam, od tego dnia pożarła go władza nienawiści do Króla i całego miasta mówił ze to nie fer jak miasto operuje i nie szanuje ludzkiego życia. Pogrążony w biedzie nauczył się okradać oraz używać ostrzy żeby bronić się. Gdy dorósł dołaczył do organizacji KTK organization ( Kill The King ) która liczyła 13 członków, pomagali oni biednym oraz zabijali skorumpowanych strażników oraz ważnych dla Króla birdów. W dzien w którym grupa przygotowała się do unicestwienia Króla poszła bardzo nie pomyśli wpadli oni w pułpake straże otoczyli ich do okoła i zaczela się pieknielna walka która zapieczętowała historyczne wydarzenie w Mieście Mozambird nazwane Trzynastu vs 1000 StrażnikoBirdow , Starcie wygrali lecz tylko WeedBird przeżył a Król uciekł z kraju. WeedBird nie mogł pogodzić się ze stratą kompanów którzy byli dla niego jak rodzina, od tego czasu wyruszył w spirytualną podroż w której odkrył moc Weedu. Od tego czasu postanowił zjednoczyć wszystkie birdy oraz zakończyć wszystkie cierpienia na świecie bez zabijania nikogo.

Jego motto i cytaty[]

"Ganja leczy fr"

"Ganjia łaczy a nie dzieli"

Ciekawostki[]

- Weed który pali WeedBird ma własciwości lecznicze przez co nie starzeje się oraz ma krzepe

Trzynasty

-Przed byciem WeedBird gdy jeszcze był w organizacji KTK nazywał się TrzynaścieBird oraz wygladał zupełnie innaczej

- Jego ulubiona guma balonowa szara

- Weed zniemił jego kolor piór

Advertisement