Angry Birds Фанон Вікі
Advertisement

Голографічний свин - це свин, який був матеріальним, але став голограмою через свою необережність,(так він стверджує). Але є теорія,що насправді він впав майже  жерло вулкана і згорів. Але його почув Вусатий Барон, і зрозумівши, що вже не врятує його тіло, він став якимось чином став перетягувати пам'ять Свина Всесильного (так тоді звали Голографічного свина) в Комп'ютер, а  з комп'ютера в плату. Згодом голограма стала говорити, а потім і повноціно жити.

''Необережність'' була в тому, що Голографічний свин якось спускався по схода до Короля Свиней з вежі, і зламав хребет. А потім його спалили непритомним...Прекрасно!

В Angry Birds Adventures[]

З'являється в якості Боса в III главі(Табір зла). Зберігає ключ до Кам'яних дверей, де виявляється весь цей час виживав Слейс(старший брат Бомба). Також виявиться що може, це кінець Голографічного свина, але це не кінець Свина Всесильного...

Цікаві факти[]

  • Вперше Голографічний свин з'явився в грі Angry Birds: Нова ера. Згодом він з'явився в Angry Birds Adventures в версії 1.1.0,в якості...ПЕРСОНАЖА НА ЗАДНІЙ ФОН!!!...але всі почали скаржитися, що такий сильний персонаж з'являвся всього пару разів, і НІ ОДНОГО РАЗУ не з'являвся в сюжеті. І в версії 1.2.5с він зі словами''Насолоджуйтеся'', він став ГОЛОВНОЮ злою особою в сюжеті. А з Angry Birds: Нова ера його взагалі прибрали. Чудненько!
  • В Angry Birds: Нова ера він мав можливість"Кришталева куля", яка дозволяла тобі заглянути в майбутьнє, і побачити наступний хід свиней. Але незважаючи на зникненя Голографічного свина, ця можливість залишилася як Power-ups.
  • Голографічний свин був створений на основі прадавніх знаннях про Свинячу Алхімію. Попри все, там використовувалося багато пташиних елементів, що дуже не подобалося Свину Всесильному.
  • Голографічний свин- це перша істота в Архіпелазі, що був голограмою.
Advertisement