Angry Birds Фанон Вікі
Advertisement
Містер Вусань
Файл:Малая свинья.png
Загальна Інформація
Перша Поява: Рівень 1-1
Поява на рівнях: Часто
Міцність: Велика
Стать: Чоловіча
Розмір: Маленький

Містер Вусань (Вусач, Вусатий барон, англ. Moustache Pig) - ворог з ігор Angry Birds. Є бридкою зеленою свинею. Права рука Короля свиней. Вперше з'являється на рівні 2-21. Деякі стверджують, що це найрозумніша свиня (після свині-механіка). У нього третє місце за міцністю (перше Король свиней, друге Жирна свиня).

Характер по Angry Birds Birdsonality[]

За тестом він виділений, стійкий, відповідальний, виконує що обіцяє, ну ... крім того, щоб зварити яйця.

Стратегія[]

Як і Шоломак його вб'є безліч дерев'яних і будь який кам'яний блок але не вб'є скло, однак якщо Вусач в змозі трупа то скло може його вбити. Може бути убитий будь якою пташкою, але часто перетворюється на труп (тобто не вмирає) після ударів синіх птахів.

Цікаві Факти[]

  • Можливо це найстаріша свиня, хоча Свиня-літописець або Свиня-професор можуть бути старішими.
  • У Вусатої свині трохи інша форма, вона відрізняється від інших свиней, бо не така кругла а швидше трикутна, із сильно закругленими кутами. Схожа форма у Короля свиней і Таскенскіх рейдерів.
  • Коли Пташки програють, Вусата свиня не сміється, як інші свині, а в тріумфі закочує очі, і трохи посміхається з допомогою вусів. У нових версіях він більше не закочує очі із задоволеною посмішкою. Він так само як і всі свині сміється.
  • В епізоді Hogs and Kisses він закохується в свиню-дівчинку.
  • У старому дизайні у нього сиві брови.
  • На деяких рівнях епізоду Pig Dipper присутня Вусата свиня, у якої вуса менше наполовину. Можливо, це його двійник або копія, але це не доведено.
  • У коміксах і Angry Birds Toons у нього, як і у його двійника з Зоряних війн, Оззеля, брови більше.
  • Коли Вусач повинен посміхатися, у нього досить-таки дивна посмішка, ледве видніється з-під вусів. Однак передати його веселий настрій все ж виходить.
  • В епізодах Abra-Ca-Bacon і Fry Me To The Moon він з'являється у вигляді головного боса.
  • У Angry Birds Toons Вусач вперше з'явився в вісімнадцятій серії Slappy-Go-Lucky. З цієї серії можна дізнатися, що він і Професор Свин - суперники.
  • У вісімнадцятій серії Slappy-Go-Lucky під час появи Вусача грає ірландська волинка. Це може означати що Вусач родом з Ірландії.
  • У Angry Birds Toons у нього пошкоджений ніс, вухо й око. А в іграх цього не помітно.
  • У двадцять четвертій серії Angry Birds Toons з'ясовується, що Вусач - також начальник пожежної бригади.

Виноски[]

Advertisement