Angry Birds Фанон Вікі
Advertisement
Mine and Dine
Файл:Mine and dine 2.png
Загальна інформація
Дата виходу 16 червня 2011 року
Кількість рівнів 45
Наступний Епізод Birdday Party
Попередній Епізод Ham 'Em High
Гра Angry Birds

Mine and Dine (по-укр. Закопатися і Повечеряти.) - Шостий епізод оригінальної гри Angry Birds.

Сюжет[]

Свині знову крадуть яйця і забирають їх під землю.

Тематика локації[]

На фоні з'являються гігантські валуни, блискучі коштовності, лопати, кирки і золоті самородки. За їх знищення дається 3000 очок. Іноді на стелі знаходяться сталактити, якщо в них потрапити, то вони впадуть вниз. Свині носять шахтарські каски.

Золоті Яйця[]

  • Якщо зібрати по три зірки на кожному рівні епізоду, відкриється додатковий рівень.
  • Також на рівні 15-12 заховано золоте яйце, після знищення якого також відкриється додатковий рівень. Воно знаходиться високо справа.
  • Інше золоте яйце знаходиться на рівні 16-9, також високо справа.
  • Наступне золоте яйце на рівні 17-12, в скрині з скарбами.

Цікаві Факти[]

  • Назва епізоду походить від словосполучення Wine and Dine (Вино і Вечеря), але в ньому використовується слово Mine (Шахта).
  • Король свиней з'являється не тільки у фінальному рівні.
  • У фінальних рівнях не відображається вусата свиня і шлемак.
  • У фінальних роликах свині тільки заходять в печеру, хоча тематика на рівнях як в печері.
  • У фінальному ролику Король свиней в Шахтарській касці, яку він не носив ні в одній локації. Її носила тільки Вусата свиня на одному з рівнів.
  • Це перший епізод оригінальної гри, в якій свині знаходяться у квадратних блоках-коробках. Щоб убити свиню, треба спочатку зруйнувати коробку. Хоча іноді, якщо її довго трясти, свиня вивалиться сама. Раніше свині в таких коробках з'являлися в Angry Birds Seasons.

Виноски[]

Advertisement